snöstorm!!!

hujeda mig vad det snöar och blåser! jag gillar inte detta... och snart så är det jul! det blir en fattig jul... jag tappar 2000kr i månaden nu när jag inte har kvar jobbet. hoppas att vi får in bra saker till loppisen så att jag o lotta kan tjäna någon krona där. det är så roligt med loppis men vi behöver grejjor. om vi haft pengar så hade vi kunnat köpa in varor men vi är ju stenblacka. nu är iaf detta med xx över. peppar peppar ta i trä. jag vågar knappt tänka på det innan det är satt på papper. han måste vara livrädd för något,xx alltså? men bara pappret är i hamn sen får han ka min och allas ful bengalon. hoppas att han kar en fin chockladkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0