natten...nja kvällen

nu har jag sett på heros. jag är nog lite mer än lovligt trög för jag fattar inte riktigt vad som händer eller har hänt. de räddade ju världen och det var frid och fröjd, men nu ska de ju rädda världen omigen! och i förra avsnittet var ju peter 1 år i framtiden och idag var det 4 månader tillbaka och sedan var det nutid. nä jag fattar inte riktigt. får be lena förklara detta för mig pedagodiskt. jag och lotta ska försöka att ha en loppis i kvartersgården på margretelund nästa helg. lena ska göra ett reklamblad som vi ska sätta upp i portuppgångarna och i tvättstugorna. ja just vid soprummen kan vi ju sätta upp oxå! får se hur det går. nä nu ska jag börja natta mig. bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0