söndag.....

när jag fyllde 30, hm ja det var 1990 så fick jag en diskmaskin i födelsedagspresent. en upo dvs en cylinda . denna har jag nu haft i ca 19 år. den har tjänat mig troget under åren. ett tag var den på rymmen, då bodde den hos min syster och tjänade även henne troget antar jag. men nu är det snart slut.. min diskmaskin håller på att ramla isär. trots detta så diskar den mycket bra. men man får ta till några trick för att få den att diska. ibland får man ta till hammaren och ge den ett par smällar på luckans gångjärn vilket får till följd att luckan läcker och inte stänger ordentligt. man får täta med disktrasor och när man plockar i eller ur får man stödja luckan med en kaffeburk.men snart så ska den få gå i pension. undrar om jag ska hålla kalas för den då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0