gokväll

 det är ett tag sen jag bloggade, men jag ska försöka att skriva lite oftare. i lördags hade vi loppis igen jag och lotta. denna gången gick det bättre. nästa loppmarknad blir den 18/10 i herrljunga. herrljunga ja, usch det var där de fann nathalie! stackars hennes föräldrar. jag sade direkt att det var pojkvännen som mördat henne. vilket slöseri med människoliv. ellen fick ett samtal från barnpsykologen på guldvingen idag. hon var orolig för lillen redan 2004 och bedömde då att han var i behov av proffshjälp vilket hans sk far nekade honom. hon hade samma åsikt nu när hon när hon hört vad ellen berättade. i morgon ska vi till advokaten inför den muntliga förhöret på fredag. lena har skrivit ut bilderna som hans sk far skickat till honom .ska en pappa skicka porrbilder till sin son som är 8 år? hur normalt är det? nä nu blir jag så arg så jag spricker... i,llbe back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0