ha ha vad roligt...

Igår fick vi meddelande om att det skulle vara stäng på förmiddagen på jobbet. Mmmm vad skönt tänkte jag, sovmorgon! Men då kom mina "arbetskamrater" och sade att det ej gällde de anställda. Ok, tänkte jag det är väl bara att masa sig i väg som vanligt och gilla läget. När jag kom ner till jobbet i morses så stämplade jag in som vanligt och började jobba. Jag tyckte väl att det var lite väl tomt på folk men tänkte att de passar väl på att ta lite längre rast än vanligt.. Så kommer Ingbritt och Kristina och undrar vad jag gjorde där! Jobbar svarade jag det gällde ju inte anställda! Jodå det gjorde det färsäkrade de mig. Grrr Grrrr de hade lurat mig och jag hade gått på det! Hm hm hämnden är ljuv mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0