nu är det

kvällen... får se om jag får sova något inatt. jag pallar inte en enda natt till utan att få sova. idag så skulle vi ha loppis på sockerbruket, jag och lotta. men lotta hade fått magsjuka och spytt och haft ont i magen hela natten . hon var så matt att hon knaptt kunde prata. hoppas att hon blir bättre fort. iaf så åkte jag ner själv för att vi skulle slippa bära allt på lördag morgon. jag lånade mammas barnvagn så det gick kanska lätt ändå. jag släpade in bråten och började ställa upp saker så fiiiiint jag kunde och tänkte nu ska vi tjäna oss lite pengar... hmppft... vi är rika! efter att bordethyran är avdragen så har vi 2.50 var!!!! undrar vad jag ska köpa för denna förmögenhet? vi får väl se.. men det är ju 2 loppisdagar kvar så det kanske blir ännu mer! he he..nej nu ska jag försöka natta mig. låt mig få sova inatt!
zwani.com myspace graphic comments
Myspace Chistmas Comments & Graphics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback