nu så är

det inte mycket kvar av 2008. det har varit ett mycket jobbigt år. men vi har kommit igenom det någorlunda helskinnande. det bästa är ju att mamma klarade av cancern och och alla jobbiga behandlingar. sedan är ju detta att xx gav upp innan utredningen var klar ännu en jobbig sak som förhoppnings vis är över nu. sedan igår så gjorde jag min 3 undersökning av magsåret och läkaren sade att det var mycket bättre. ett stort hål som jag haft var så gott som läkt. detta magsår har varit så jobbigt. vi får se om 2009 kan bli lite lugnare så att man slipper oroa sig för gud och alla människor. jag springer ju inte runt och gör en massa saker utan sitter vid fläkten och röker och stressar inom mig. det är det som är farligt. men nu så ska vi försöka vara lite mer positiva allihop tycker jag och göra lite mer saker ihop. tex spela kort någon kväll eller något spel. vi umgås ju inte! alla sitter i varsin lägenhet och blegar! det är ju roligt att umgås! sedan hoppas jag att jag och lotta kan hålla på med loppisarna. det är oxå jätteroligt! vi ska hyra ett förråd så vi kan hålla ett lager där och slipper ha sakerna hemma eller i bilen. jaja nu vet jag inte så mycket mer... jo egentligen men jag orkar inte skriva mer... (lat)....utan jag säger härmed...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0