aj aj aj oj oj oj uamejjen

är den tråkigaste veckodagen jag vet. det är långt till helgen och inget gresablad kommer det inte heller. ni kanske undrar vad gresabladet är för något? jo så kallas vår lokaltidning NLT dvs nya lidköpings tidningen. jag vet inte vad det är för fel på mig, jag kan inte somna på kvällen. inatt så somnade jag vid 3.15 tiden och igår natt var det likadant. jag är precis medvetslös nu på dagen . trots alla mediciner jag stoppar i mig till natten kan jag inte sova. hade en vanlig människa tagit lika mycket hade den sovit i ett par dygn. när jag går och lägger mig så är jag såååååååå trött men så fort jag krupit ner så är det som om jag får panik och blir så spänd och därefter så påminner sig magsåret och då är det bara att gå upp och försöka att få bort den värken med nexium och alvedon eller dyl. jag orkar snart inte med detta. skjut mig någon! eller slå mig medvetslös ett par veckor...på torsdag ska lotta ha ett tupperwaremöte här. är det någon som vill komma så slå mig en signal. nä nu ska jag försöka, och jag menar försöka damma lite så att inte folk får astmaattack när de kommer hit om det nu kommer någon. bye så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0