alltså...

min sk chef: kristina kan inte vara riktigt klok! idag så kom hon till vårt bord där vi satt och jobbade för att berätta en rolig historia. ni får avgöra själva om den är rolig jag tycker att det är opassande att en chef förtäljer dylika historier men men. en kvinna kommer in till sin chef och säger: jag vill anmäla min jobbarkompis för sexuella trakasserier! jasså sade chefen vad gjorde han då? jo han sade att jag doftade gott av nytvättat hår! jamen sade chefen det kan väl inte räknas som sexuella trakasserier! jo, sade kvinna han är dvärg! jag tyckte inte att den var rolig! vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Lena

Hehe... jag tyckte nog att det var en ganska rolig historia..



Fast en chef kanske inte ska berätta den.. jag vet inte..

2008-10-24 @ 11:03:39
URL: http://lenakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0