fredag...

 ja, jag vet jag skriver inte regelbundet. men jag glömmer bort det... totalt senil är jag. nu har jag och lotta flera loppisar inbokade, det ska bli jätteroligt. vi ska iväg till götene, herrljunga och tidan. det är de som bokade än så länge. hoppas att vi hittar fler. annars är det som vanligt, fötterna upp och huvudet ner. det är då f-n att det inte kan få vara lugnt en enda j-a dag! ellen har fått tid för lillens första besök på bup. han ska vara där den 23/10. hoppas att han får den hjälp han behöver.det är det enda positiva som jag vet just nu. från det ena till det andra, vad bra han är denne lars i idol! vilken härlig röst! hoppas att han vinner. ok, nu får det vara bra för denna gång. bye så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0