söndag.....

ja nu är det söndag igen. snart så spelar det ingen roll om det är söndag eller måndag eller vilken dag det nu är. den sista i denna månad slutar jag jobba, jag vill inte men jag är tvungen. kommer att sakna den sociala biten och det där att tillhöra något. nu kommer jag att tokvända på dygnet och ligga och sova hela dagarna och vara uppe på nätterna. fan jag vill inte sluta mitt jobb! men som man bäddar får man ligga heter det ju .detta magsår blir min död. hela fredagen låg jag med världens magvärk. igår och idag är det som om jag gjort ca 1000 situps. när ska detta läka ut? aldrig känns det som. nä nu ska jag hämta tvätten och sen droga ner mig till sömns... bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0