advokaten...

uamejjen vad allt ska vara jobbigt. Ellen har nervsammanbrott pga att hon inte vågar möta xx i rätten. Att hon ska vara så rädd för honom fortfarande. Jag begriper inte att han har så stor makt över henne. Önskar att jag fick gå in in hennes ställe, men det får jag ju inte.  Det enda jag kan göra är att sitta utanför och vänta men det är ju inte till så stor hjälp men vad ska jag göra? Att han inte kan självantända och utplånas från jorden yta! Jag blir så förbannad! Att en person ska få förstöra livet för så många. Vem har gett honom den rätten? Inte jag iallafall. Vi får se om advokaten kan lugna Ellen lite, annars vet jag inte hur det går på fredag. Ja ja jag återkommer senare med lite om mötet. bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0