vad i helvete är det

 för bidrag som deltar i årets upplaga av melodifestivalen? inte ens bwo var bra idag. om jag måste välja en låt så var nog gruppen med det låååååååånga namnet bäst. det är väl tredje delfinalen tror jag och inte en enda bra låt än så länge. sverige har nog inte en chans i moskva tror jag. kanske om de skickade marie serneholt tror jag hon hette... inte för att jag gillade låten men det var något östpopdisco över den låten. ja ja, nog om detta elände.. vad jag är trött på kylan och snön! men det är väl alla tror jag. nu vill jag ha sol och värme! nej nu ska jag försöka sova... ska upp vid 06.30 i morgon bitti.. om jag inte följer det vanliga mönstret att inte sova en enda sekund mellan lördag och söndag... ok godnatt och sov gott och vakna torrt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0