min syster

 är en tekniskt under! idag när jag somn vanligt satt och åt middag framför tvn , så försvann bilden! detta borde ju inte kommit som en chock då vi fått meddelande om att comhems sändningar upphör och att j-a telia tar vid.  men nog blev jag förvånad alltid... jag började att bläddra fram och tillbaka bland kanalerna men de enda jag fick fram var 1,2,3,4,5, och ztv. ringde i panik till pelle men han visste inte hur jag skulle göra så jag ringde till mamma och sade att de fick byta tv med mig, men det ville hon inte göra. nu hampade sig så att när jag ringde till mamma för 5011 gången så var lena där och jag bad henne att se glamour här då mamma ville se på något annat. när vi sett färdigt det och även unga mödrar så bad jag lena att titta om hon begrep sig på kanalinställningarna. och tjoff så hade hon ställt in alla kanaler! hon bara peta här och där på kontrollen tryckte där och här så! så var det klart! hon är ett under på teknik! tack lena! i morgon flyger min bebis och bebisbebis till spanien, hoppas de får det trevligt. och varmt och soligt. ok bye så länge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var väl inte svårt att ställa rätt kanalerna..det kunde jag iallafall..kan du kolla zimones dator ngn dag om inte pelle gör det? ha det så bra .....

2009-01-15 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0