ja, det har varit ett tag sedan sist...

mycket har hänt. min lilla mamma förlorade trots allt kampen mot cancern... hon är borta nu hon lämnade oss i förtvivlan och stor sorg den 3 dec 2010. jag kan inte med ord beskriva hur detta känns. min lilla mamma, saknar dig så! sedan har jag fått ett litet barnbarn som är 10 månader den 3 aug. han heter dewin joey anders och två namn till som jag inte minns nu.. men jag kallar honom för lille gunnar. han är en liten solstråle i mitt hjärta. det är liam också, han är så förståndig, inte mot sin mor men mot mig. löv you mina killar! ok detta får bli ett kort inlägg ska gå och lägga mig. ska ta upp bloggen igen för jag har fått order att skriva av mig även om ingen någonsin läser mitt alster. bye så länge. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0