harreguuuud!!

nu är det inte långt kvar till julafton! jag har inte köpt en enda julklapp, inte städat och har ingen ork att göra detta. har heller inte en krona att köpa julklappar för. men hur en ändå gör så blir det jul ändå. i morgon ska jag till doktorn. jag är livrädd för honom. tänk om han inte skriver ut mediciner då vet jag inte vad jag tar mig till. och dagen före nyårsafton ska jag göra min 3 gastroscopi. uamejjen! i söndags så var vi på loppis i tidn. denna söndag var liam med. han var gör redig! gick runt och prutade och köpte massor av saker. när vi varit där en stund så kom han med ett par vita handstickade vantar som han gav till lotta! vad snäll han är! sedan köpte han även en mössa till henne och en till mig med. han är ovanligt omtänksam, lillen. lägger in lite bilder från i söndags.

Kommentarer
Postat av: marina

det var snällt av liam.. zimone ska ju med er nu på söndag om hon orkar...hon vill ju ha sina pengar för det ni har fått av henne.... det är ju så viktigt så att hon kan köpa julklappar till sin kära mor,he,he...

2008-12-08 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0