loppis

idag så skulle jag och lotta ha loppmarknad. steg upp kl 7( uamejjen) och var på plats strax före 9. vi plockade upp våra varor som vi tiggt ihop av släkt och vänner.nu j-vlar ska här säljas! bordet kostade 120 kr och vi köpte nog fika o dyl för ca 100 kr. folk började strömma in och vi stod där och log våra soligaste leenden. :) alla bara gick förbi! till slut hade vi iaf sålt för ca 200 kr så att vi fick bordet betalt och hade väl drygt 80-85 kr över. vi började plocka in i bilen och satte oss för att åka hem, då fick jag se en boteslapp på vindrutan! vi hade fått 300 kr i parkeringböter! aj aj aj där rök den lilla förtjänsten! nu ligger vi istället över 200 kr back! men men på lördag tar vi nya tag och hoppas på en stor försäljning. bye nu ska jag till min syster och äta tacopaj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte blogga snart?

2008-09-23 @ 21:13:52
Postat av: Anonym

Blogga!

2008-09-29 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0