tack och lov

så fick lillen komma in till på bup. Ellen ringde idag och de skulle skicka en tid inom 14 dagar. de sade att de ömmade för pojken. Undrar vad det står i hans journal? Hoppas att advokaten får ut den från guldvingen så att man får veta vad de anser om pojken. Jag hoppas även att lillen får hjälp att bearbeta vad det nu är som han bär inom sig. Bara det inte är för sent. Nej så får jag inte tänka! Han kommer att bli bra! Mormors lille gosse! Ja nu är jag inne på sista månaden på jobbet. Det är ju f-n att man inte kan vara kvar, jag vill ju inte sluta! Men jag har inget val, jo det har jag ju iofs men jag tänker inte gå där nera och arbeta gratis. ja ja det får väl lösa sig på något vis. Hm hm ok får skriva mer sedan. Bye så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0